Levering:
Bestillte varer afsendes hurtigst muligt. Levende planter afsendes hurtigst muligt, oftest mandag-onsdag i den efterfølgende uge, med mindre andet er aftalt.
-Betaling primært ved kreditkort som giver den hurtigste ekspeditionstid. Betaling ved bankoverførsel, afsender vi først varen når beløbet er gået ind på vores konto ( forlænger ekspeditionstiden med minimum en uge.
Hvis der ikke betales rettidig, tillægges rykkergebyr 100.- kr plus 1,5% rente pr. påbegyndt måned.
Alle ordrer sendes med: www.postdanmark.dk eller lokal godstransport, som efter vores skøn sikrer varens bedste leverance.
Fragt prisen fremgår ved bestilling og på ordrebekræftelsen.
Forsinkelser og andet:
I tilfælde af forsinket levering, beders du kontakte os og vi vil gøre vores bedste for rette op på fejlen.
I tilfælde af udgåede varer vil Køber straks blive underrettet herom.
I tilfælde af at de bestilte varer er udgået, ikke kan leveres, ikke kan leveres til den oplyste pris eller lignende bekræfter (accepterer) vi ikke bestillingen. Vi underretter derimod straks Køber om årsagen til at bestillingen ikke bekræftes (accepteres).
Fortrydelsesret:
Levende planter er en sårbar varer, som kræver opmærksomhed.
Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse (dvs. al returforsendelse er for bestillers/købers regning. ). Ved returnering skal vi kontaktes, så det er vores pakkelabeles der anvendes - ikke alternative pakke distributører. Da det gør det muligt at spore varen hvis den skulle blive væk under returforsendelse. Du bør sende varen forsvarligt emballeret - sammen med en kopi af fakturaen og skriv venligst tydeligt at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og at du derfor ønsker af få tilbagebetalt varens pris. Vi anbefaler at du sender varen retur som forsigtig pakke med Post Danmark.
Ved privat køb, kan du fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af forsendelsen, såfremt det ikke skader varen.
Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (til private) - det gælder ikke varer afhentet hos os, og heller ikke varer solgt til virksomheder.
Reklamation:
Eventuel reklamation over mangler på leverede produkter skal efter Køber har eller burde have opdaget manglen, ske til os inden rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen.
Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består.